Dacă eu nu achit, tu închizi.

 Drag Moldtelecom.
 Îți scrie un client *fidel.
mtc
Eu nu mai pot. Nu mai pot de fiecare dată când stau la PC să fac restart/refresh la modem în căutarea internetului și a luminii verzi intermitente. Eu nu ar trebui să fac asta, pentru că plătesc valută națională, lunar, ca să stau relaxat în fața mărețului ecran aducător de content. Și dacă mă dezic de voi, mai dau iar o sumă, pentru ca să păstrez la mine un modem adsl, care câteodată, mă făcea să plătesc în plus pe internetul mobil, pentru că nu își îndeplinea misiunea.
Vă rog. Vă rog? v-am rugat de mai multe ori, frumos, pe telefon. Cumva să o rezolvăm, să ne simțim ambii mulțumiți. Am vorbit și cu tehniciiX și cu tehnicianceleY, dar nici un rezultat.
Dacă eu nu plătesc abonamentul, tu îl închizi.
Iar daca tu închizi, dar eu plătesc ?

*fidel – pana mea, daca nu am o alternativa în orașul(gaura) ă/asta de Durlești.

p.s. Vreo lună două în urmă, m-au întrebat dacă nu vreau sa trec la fibra optica, gratis. Desigur că vreau, numai că tot nu vine nimeni, și nici fibra nu văd pe aproape!

