IACA IACA CIRC !!!!

Moldova are nevoie de Circ. Chişinăul are nevoie de Circ.

PENTRU CE MIE CIRC ???

Eu vreau circ pentru că nu am copii să-i duc acolo. Eu vreau circ să mă duc acolo cu iubita, să mor de râs de clovni, şi să pap popcorn. Sincer? eu nu vreau circ !!!

Eu doresc transport public până târziu(măcar până la orele 23-24), lumină pe străzi în timp de noapte, criminalitate scăzută în oraş(să nu mă împuşte în ziua mare,şi nici noaptea). Încă mai doresc ca bunica sa aibă o pensie destoinică(la cât a lucrat şi a făcut pentru această ţară). Mai vreau drumuri bunuri(să nu se sparie taxiştii când aud de Durleşti(şi taxi iau din cauza că nu am transport după ora 21) ). Vreau ca poliţa de asigurare medicală să lucreze aşa cum scrie în lege(nu cum este în cap la medici).

Vreau Vreau Vreau…  pot scri sute de dorinţe, şi toate banale, pentru un trai mai bun… nu automobile de sute de mii de euro, nu case de milioane, nu telefon placat cu aur sau haine de la LouisVuitton.

Nu am nevoie de Circ atâta timp cât nu primesc plăcere să trăiesc la mine în ţară, şi foarte rare sunt momentele când mândria îmi umple inima pentru patria mea…

