puțin Fumat.

Am scris Fumat cu “F” mare, pentru că fumatul este Regele Viciilor, și nu există om credcă care nu a încercat măcar odată în viață să tragă un fum de țigară. După ultimele date ale Ministerului Sănătății în R.M. circa 60-65 la sută din populaţie fumează. Dintre care bărbați 40-45 la sută, iar femei 18-20 la sută. Dar am vrut prin acest articol să vă zic că se poate de lăsat fumatul, numai dacă dorești foarte tare. Dacă creierul tău este gata, psihologic ești pregătit. Am fumat undeva 8-9 ani, când un pachet pe zi, când mai puțin. Și ca orice fumător care se stimează, la sărbători(băut) luam 2-3 pachete, știți cum, când stai te trage ;). Am lăsat foarte simplu. Dis de dimineață nu aveam țigări, și primul gând a fost: “La magaaazziin !!!!”. După un minut două, un gând a străbătut creieru, poate nu iau astăzi, poate nici mîine, poate îl lepăd odată?! Nu și poftim, acuș sunt 2 anișori, fără fumat. Și ceva fizic nu e, organismul vostru poate și fără dânsu, foarte bine poate. Diminețile sunt mai vesele și mai pline de energie, de gânduri bune, de planuri pe viitor 😀 (nu toate oricum).

Acest video de mai jos, m-a impresionat. Prima dată l-am privit când deacuma nu eram fumător, recomand celor ce încă fumează, un impuls puternic pentru a lăsa !

p.s.(știu că mama mai trage cu ochiul pe aici, scuză-mă )

